نصب توری پنجره دوجداره

نصب توری پنجره دوجداره, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

نصب توری پنجره دوجداره

سه شنبه 23 آبان 1396
15:23
توری پنجره دوجداره

یکی ازمهم ترین عامل اثرگذار مقاومت توری پنجره دوجداره، استفاده تولیدکنندگان از نوع مواد اولیه اعم ازیراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد که به همین دلیل در شرکت پنجره ماندگار در کرج استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و دیگر ملزومات به کار رفته در ساخت پنجره دوجداره یک اولویت همیشگی بوده است و تلاش و نظارت دقیقی بر فرایند تولید و نصب توری پنجره دوجداره صورت می گیرد .تا اطمینان مشتریان عزیز را جلب نمایند. https://karaj-upvc.com/
پنجره دوجداره در کرج و آلمینیوم خوب به شكلي طراحي و تولید مي شوند كه از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگيري نموده و در شرايط گرم آب و هوايي، جذب گرماي حاصل از تابش خورشيد را كاهش و به حداقل برساند. كاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترين عوامل در داشتن خانه هايي با بازده انرژي مناسب هستند. اين گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گيري ميكنند.بيشتر تلفات حرارتي ساختمان از طريق درب و پنجره ها صورت مي گيرد. به همين دليل پنجره دوجداره نامناسب مي توانند هزينه سوخت را بسيار بالا ببرند.استفاده از درب و پنجره هاي خوب، روش ساده اي براي كاهش هزينه هاي انرژي و در نتيجه كاهش گازهاي گلخانه اي است.
فريم هاي پنجره دوجداره خوب بايد از جنس موادي عايق و با مقاومت و استحكام بالا،مانند فايبر گلاس يا يو پي وي سي ساخته شده باشند. https://karaj-upvc.com/اين درب و پنجره ها بايد حداقل داراي دو جداره باشند ولي بعضي از انواع آنها سه يا چهار جداره نيز دارند. لايه پوششي اين پنجره ها بايد قابليت منعكس نمودن اشعه مادون قرمز و ماوراي بنفش را داشته، همچنين بايد در برابر عوامل جوي مقاوم بوده و طوري درزبندي شده باشد كه در زمستان مانع از خروج هواي گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هواي خنك شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نيز از آسيب هاي ناشي از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.
اقدامات لازم جهت نصب توری پنجره دوجداره در کرج
در مطالب قبلی توضیح کامل در مورد پنجره دوجداره داه شد. حال در این مطلب می خواهیم آنچه که پیش نیاز نصب توری پنجره دوجداره و آلمینیوم است را مورد بررسی قرار دهیم.
اقدامی که جهت نصب نصب توری پنجره دوجداره در کرجو آلمینیوم باید انجام داد، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل ۳۰ × ۶۰ میلیمتر که به صورت کاملا تراز و بدون کوچکترین خمیدگی , پیچیدگی, زنگ زدگی و ناشاقولی در محل نصب پنجره ها نصب میشود و یا سطح سنگ تراز که درب و پنجره های دوجداره بر روی آن قرار می گیرد .
قابل توجه است که استانداردترین روش برای نصب پنجره دوجداره در کرج و آلمینیوم نصب آنها بر روی قوطی فلزی است زیرا نصب توری پنجره دوجداره سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید توجه داشته باشیم که پیچ نصب حداقل ۲ سانتی متر در قوطی آهنی فرو رود. گاهی مشاهده می شود که داخل فریم انتظار را با سیمان پر می کنند این موضوع موجب جلوگیری از فرو رفتن پیچ در فریم فلزی می شود و ممکن است مانع اتصال صحیح و محکم درب و پنجره ها به فریم فلزی شود.
در ضمن علاوه بر اینکه نصب توری پنجره دوجداره بر روی سنگ زمان نصب را بسیار طولانی می کند و هزینه نصب توری پنجره دوجداره را نیز بالا می برد . در صورتی که قصد دارید، داخل فریم انتظار را پر نمایید بهتر است از فوم های مخصوص اینکار استفاده نمایید. البته در نصب پنجره دوجداره و فریم های توکار، لازم نیست که حتما فریم را پر کنید . در فریم های روکار همچون فریم های فرانسوی یا فریم هایی که در طبقه های اول ساختمان به منظور نصب حفاظ روکار نصب شده اند. https://karaj-upvc.com/برای جلوگیری از انتقال دما و صدا پر کردن فریم با فوم تاحدودی می تواند مفید باشد، البته باید در نظر داشت که این فوم ها قابلیت اشتعال داشته و در مکانهایی که احتمال آتش گرفتن دارد نباید استفاده شوند .
نصب توری پنجره دوجداره در کرج
در فصول گرم سال نیاز است جهت تهویه هوا درب و یا پنجره ها باز گردند اما همواره عواملی همچون ورود گرد و خاک و حشرات، بسیاری از افراد را از انجام این کار بازمی دارد. توری های پنجره دوجداره سی از جمله محصولاتی هستند که برای افزایش آسایش مشتریان به آن ها عرضه می گردد.
توری ضد حشرات قابل نصب بر روی پنجره دوجداره دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد.
این نوع توری ها در سه نوع ثابت ، لولایی و رولینگ (Rolling) عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند.
توری های ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند.
توری های لولایی مانند یک پنجره بازشو معمولی بوسیله لولا قابلیت بازشدن را دارند.

توری یو پی وی سی


توری های رولینگ دارای فریم ثابت بوده ولی توری آنها متحرک بوده و بر حسب نوع توری به صورت کرکره ای قابلیت جمع شدن را دارد . توری های رولینگ دارای سه نوع می باشند.
توری های رولینگ در انواع و اشکال مختلف ساخته می شوند که بدنه آن ها از جنس آلومینیوم می باشد از ویژگی های توری های پشه بند می توان سبکی و کم حجم بودن آن ها اشاره کرد هم چنین قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف نیز از خصوصیات توری های ساخته شده در گروه پنجره ماندگار در کرج می توان نام برد.
کارفرما در هنگام نصب توری پنجره دوجداره در کرج و پس از آن به چه مواردی باید دقت کند؟
• از رگلاژ بودن پنجره ها و درها مطمئن شوید.
• به آب بندی یونیتها دقت کنید. پس از بسته شدن نباید به هیچ وجه نور یا هوا عبور کند.
• دستگیره ها را امتحان کنید که براحتی بسته و باز شود و کلید خورها حتما قفل شوند.
• شیشه ها سالم باشد و هیچگونه ترک ریز بر روی آنها دیده نشود.
• درپوش برروی سوراخها، آبچکان و لولاها وجود داشته باشد.
• برچسب روی پروفیل حداکثر سه ماه پس از نصب برداشته شود.
• نقطه نرمینگی پروفیلها حدود ۸۱ درجه سانتیگراد می باشد. بنابراین از عدم مجاورت شعله، لامپ، سیگار، فندک و وسایل گرمازا مطمئن گردید. https://karaj-upvc.com/
• این محصول در مقابل اسید و باز مقاوم می باشد با این حال جهت اطمینان، برای شستن محلهایی که در مقابل نور مستقیم خورشید است حتی الامکان از محلولهای قلیایی استفاده فرمایید.
• درقسمت های باز شو در پشت فریم قسمت آبچکان تعبیه شده است. از مسدود نشدن این محل اطمینان حاصل فرمایید.
• مراقبت فرماییدکه دستگیره درهای کلیدخور به این شکل قفل می گردد که ابتدا دستگیره کاملا به سمت بالا چرخانده شود سپس کلید را بچرخانید. حداکثر سالی یک بار و فقط محلهایی که مسئول نصب مشخص می کند روغن کاری کنید.
شرکت پنجره ماندگار در کرج الزامات فنی تولید و نصب توری پنجره دوجداره را به شرح زیر ارائه کرده است که هر یک در بهبود کیفیت محصولات پنجره دوجداره اثر بسزایی دارند. قابل ذکر است که خط تولید این شرکت به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است, بدین ترتیب تولید و نصب قطعات درب و پنجره دوجداره به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد.
در فضای تولید پنجره دوجداره در کرج فاصله بین پل ها در قفسه بندی باید ۷۵ سانتی متر باشد و در صورت نبود قفسه از کف زمین، فاصله چیدمان ایجاد شود. اگر پروفیل یو پی وی سی در فضای باز به طور موقت انـــبار شده است حتما باید از سقف کاذب استفاده کنند تا پروفیل یو پی وی سی در هیچ ساعتی از شبانه روز در معرض تابش نور آفتاب قرار نگیرد و علاوه بر آن پوششی به منظور جلوگیری از آب باران و تماس آلودگی های محیطی مورد استفاده قرار گیرد. دمای محل تولید پنجره دوجداره باید حداقل ۱۵ درجه سانتی گراد باشد, سطح میزهای مونتاژ و چرخ دستی حمل پروفیل ساینده نباشد. در نهایت درب و پنجره دوجداره تولید شده به طور ایستاده و با زاویه مناسب در یک محیط سرپوشیده باید انبار شود.